Методичні оперативки



Методичні оперативки є традиційною формою підвищення наукового, фахового рівня педагогічної діяльності, попередження можливих помилок, виправлення допущених недоліків у роботі педпрацівників
Ефективність даної методичної форми в сільській школі полягає в тому, що вона займає мало часу, може проводитись до уроків, після уроків, під час великої перерви; дозволяє обговорити питання, які неможливо передбачити заздалегідь.Доцільність їх проведення диктується виробничою необхідністю. основним змістом їх роботи є:
·        оперативне ознайомлення педколективу з директивними, нормативними документами, наказами, інструктивно-методичними листами, положеннями, інструкціями Міністерства освіти і науки України, обласного управління освіти і науки, інституту післядипломної педагогічної освіти, районного відділу освіти;
·        ознайомлення з інноваційними технологіями, навчання та виховання, ППД;
·        інформування членів педколективу про нові науково-методичні посібники, педагогічні періодичні видання, нові навчальні програми, підручники;
·        розгляд поточних навчально-виховних завдань планування роботи методичних формувань, навчально-виховної роботи школи, підготовка та організація проведення методичних заходів, ведення шкільної документації, підготовка до державної підсумкової атестації, моніторингу, організація роботи гуртків (предметних, за інтересами) секцій, проведення олімпіад, конкурсів тощо;
·        заслуховування інформації про стан навчально-виховної роботи в школі, класі, результати внутрішньошкільного контролю, моніторингу, про участь у методичних заходах, виконання доручень тощо.
Як показують результати дослідження традиційними темами методичних оперативок є:
§  методичні рекомендації з питань оцінювання знань учнів по 12 бальній шкалі;
§  рекомендації щодо складання календарних та поурочних планів;
§  підготовка та проведення шкільних олімпіад;
§  про проведення предметних тижнів;
§  про результати перевірки ведення шкільної документації;
§  про дотримання «Єдиних вимог до усного та писемного мовлення учнів»;
§  про організацію методичної роботи в школі;
§  про підготовку учнів до Державної підсумкової атестації;
§  про результати проведення контрольних зрізів навчальних досягнень учнів;
§  про виконання навчальних програм;
§  про підготовку та проведення методичних заходів, позакласних заходів;
§  про результати участі в конкурсах, олімпіадах;
§  про організацію проведення начальної практики та інші.

Немає коментарів:

Дописати коментар