Методичні оперативки є традиційною формою підвищення наукового, фахового
рівня педагогічної діяльності, попередження можливих помилок, виправлення
допущених недоліків у роботі педпрацівників
Ефективність даної методичної форми в сільській школі полягає в тому, що вона
займає мало часу, може проводитись до уроків, після уроків, під час великої
перерви; дозволяє обговорити питання, які неможливо передбачити
заздалегідь.Доцільність їх проведення диктується виробничою необхідністю. основним
змістом їх роботи є:
·
оперативне
ознайомлення педколективу з директивними, нормативними
документами, наказами, інструктивно-методичними листами, положеннями,
інструкціями Міністерства освіти і науки України, обласного управління освіти і
науки, інституту післядипломної педагогічної освіти, районного відділу освіти;
·
ознайомлення
з інноваційними технологіями, навчання та виховання, ППД;
·
інформування
членів педколективу про нові науково-методичні посібники, педагогічні
періодичні видання, нові навчальні програми, підручники;
·
розгляд
поточних навчально-виховних завдань планування роботи методичних формувань,
навчально-виховної роботи школи, підготовка та організація проведення
методичних заходів, ведення шкільної документації, підготовка до державної
підсумкової атестації, моніторингу, організація роботи гуртків (предметних, за
інтересами) секцій, проведення олімпіад, конкурсів тощо;
·
заслуховування
інформації про стан навчально-виховної роботи в школі, класі, результати
внутрішньошкільного контролю, моніторингу, про участь у методичних заходах,
виконання доручень тощо.
Як показують
результати дослідження традиційними темами методичних оперативок є:
§ методичні
рекомендації з питань оцінювання знань учнів по 12 бальній шкалі;
§ рекомендації
щодо складання календарних та поурочних планів;
§ підготовка та
проведення шкільних олімпіад;
§ про проведення
предметних тижнів;
§ про результати
перевірки ведення шкільної документації;
§ про дотримання
«Єдиних вимог до усного та писемного мовлення учнів»;
§ про організацію
методичної роботи в школі;
§ про підготовку
учнів до Державної підсумкової атестації;
§ про результати
проведення контрольних зрізів навчальних досягнень учнів;
§ про виконання
навчальних програм;
§ про підготовку
та проведення методичних заходів, позакласних заходів;
§ про результати
участі в конкурсах, олімпіадах;
§ про організацію
проведення начальної практики та інші.
Немає коментарів:
Дописати коментар